10 січня 2022 року (останній зимових педагогічних читань ) був присвячений удосконаленню педагогічної майстерності.
Педагоги училища переглянули відеофільм «Вчитель, який ламає стереотипи. Найкращий учитель України в 2021 році за версією Global Teacher Prize», ознайомилися з новими прийоми щодо розвитку пізнавальної активності здобувачів освіти на уроці.
В рамках педагогічної майстерні «Формувальне оцінювання. Основні виклики» обговорили питання: мета та цілі оцінювання в сучасному освітньому закладі; особливості формувального оцінювання; організація спостереження і ведення записів; основні аспекти процесу оцінювання; система відстеження індивідуальних досягнень здобувачів освіти; надання зворотнього зв’язку; організація контрольно-оцінювальної діяльності (модератор – заступник директора з методичної роботи Міськова М.Г.).
Викладач інформатики Хомюк І.В. провела майстер-клас «Онлайн-дошка Padlet. 10 ідей для педагога».
Переможець обласного конкурсу «ІКТ-цікаво, талановито, креативно» серед педпрацівників ЗП(ПТ)О в номінації «Система роботи в особистому Інтернет-просторі педагога» Сімахіна А.М. поділилася з колегами своїми напрацюваннями.
Педагогічні читання закінчилися, але постійна робота щодо удосконалення освітнього процесу продовжується. Ознайомившись з цікавим і самобутнім матеріалом, запропонованим нашими педагогічними працівниками, не можна не погодитися із словами В.О. Сухомлинського: « Досвід багатьох років переконує, що суттю педагогічної творчості є думка, ідея, яка пов’язана з тисячами повсякденних явищ. Педагогічна ідея – це, образно говорячи, повітря, на якому пливуть крила педагогічної майстерності».